Nytt globalt nätverk!

På måndag kväll är det premiärträff för ett nytt SNF-nätverk.

Det globala nätverket är till för dig som vill engagera dig extra för hela världen. Via nätverket kan du möta andra medlemmar, lära dig mer om riksföreningens globala arbete och få chans att möta representanter från våra samarbetsorganisationer.

Gå in på länken och läs mer!

Hela världen ställer om! Välkommen till Uppstartsträff för Naturskyddsföreningens globala nätverk | Naturskyddsföreningen (naturskyddsforeningen.se)

Vi i styrelsen vore jätteglada om några medlemmar i Tingsrydskretsen hade lust att ingå i detta nätverk och på det sättet knyta oss i södra Småland närmare angelägna frågor som har att göra med miljö och levnadsbetingelser i hela världen.

Ett klot – allas ansvar.

Hälsningar från styrelsen