Varmt välkomna på årsstämma 2019

Välkommen på årsstämman för Naturskyddsföreningen i Tingsryd. Mötet hålls i lokaler på Tingsryds Bibliotek och tillsammans lagar vi en enkel matsvinnslunch.

Tid: lördagen den 16 mars 2019 kl. 12.00
Plats: Tingsryds bibliotek, Skyttegatan 2, Tingsryd

Möteshandlingar

Dagordning

Verksamhetsberättelse

Verksamhetsplan

Årsredovisning

Nya stadgar

Observera att vi inte trycke upp några exemplar. Vill du ha möteshandlingarna på papper löser du detta på egen hand.

12.00
 Vi tillagar och äter gemensam lunch lagat på mat som annars skulle ha slängts, till exempel med små skönhetsfel eller som närmar sig bäst-före-datum. Efter maten fortsätter vi med årsmötesförhandlingar enligt dagordning.

Dagordning och årsmöteshandlingar skickas ut till kretsens medlemmar via e-post senast tio dagar före årsmötet, dvs senast den 6 mars. Har du inte fått något mail kan det bero på att vi saknar din e-postadress. Hör av dig så hjälper vi till att lösa detta.

Motioner/propositioner och stadgeändringsförslag som väcks av medlem ska skriftligen ställas till styrelsen på e-post tingsryd@naturskyddsforeningen.seoch ska ha inkommit senast två veckor före årsmötet, dvs senast den 3 mars.

Anmälan senast den 15 mars till Lovisa Back.
Meddela även eventuell specialkost (veganska och glutenfria alternativ kommer att finnas).
Tel: 073 579 66 93
E-post: tingsryd@naturskyddsforeningen.se

Vill du engagera dig i styrelsen?
Ta då kontakt med valberedningen Helga De Bois.
Tel: 0477–270 28
E-post: helgadebois@gmail.com

Maten är sådant som blir över från veckans leveranser från Familyfood, matkassen som brinner för småskaligt, lokalt och eko. Stort tack för att ni vill vara med och bjuda på en riktig restfest tillsammans med Naturskyddsföreningen Tingsryd!

Varmt välkomna!