Årsstämma 2018

I tisdags den 20 mars hade Tingsryds Naturskyddsförening årsstämma. Vi kunde med glädje konstatera att vi blivit fler medlemmar under 2017 och dessutom inlett flera samarbeten med övriga föreningar i kommunen.

Ellinor Silvudden, Lovisa Back och Sara Hultqvist behåller sina platser i styrelsen och Greenleaves Andersson valdes in på nytt. Monique Kotterer och Natasja van ’t Ende – van Lohuizen avgår sina styrelseuppdrag och ersätts av Linn Mingert. Stämman valde Lovisa Back till ordförande enligt valberedningens förslag. Hon kommer även att agera ombud för Tingsrydskretsen vid Naturskyddsföreningens riksstämma i juni.

Är du intresserad att veta mer om vad som är på gång inom föreningen eller har om vilka frågor vi borde uppmärksamma, tveka inte att kontakta oss. Här hittar du kontaktuppgifter till styrelsens ledamöter. Du är också varmt välkommen att diskutera i vår Facebookgrupp.