Hejsan alla medlemmar!
Det är mörka tider, inte bara på grund av höstdimma och få soltimmar. Smittspridningen är inte lätthejdad. Nu gäller det att vi håller i och håller ut. Fysiska föreningsmöten verkar inte kunna komma på tal än på ett bra tag. MEN, istället för att deppa över det så planerar vi i styrelsen för en challenge. Exakt vad det rör sig om berättar vi inte än. Vi säger bara som så att ALLA kommer kunna vara med, men den som är fingerfärdig och kreativ har ett försprång. I potten kommer det finnas ett fint pris, att nyttja på hemmaplan hos en av kommunens många näringsidkare. Fortsatt ha span på vår hemsida och vår fb-sida.
Med hopp om en ljus adventstid,
styrelsen